Nowoczesna sofa czy narożnik?

Ogród i dom
szerokie-ramy
Nowoczesna sofa czy narożnik?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Osoby urządzające mieszkanie nowe lub to świeżo po remoncie, stoją niekiedy przed dość istotnymi decyzjami. Trzeba wybrać i zestroić ze sobą pod względem ergonomicznym i estetycznym meble i dodatki do domu. Jeśli mowa o salonie czasami jest to kwestia decyzji czy kupić nowoczesną i modną sofę, czy większy, ale zwykle też wygodniejszy narożnik.

Istotne jest zastosowanie

Prostokątne kształty zawsze lepiej wpasują się w niewielką przestrzeń. Z drugiej strony narożniki często są złożone z modułów, które można ze sobą dowolnie łączyć, jednak lepiej pasują ustawione przy ścianie. Dają za to większą wygodę. Designerskie i nowoczesne sofy zwykle wyglądają świetnie, ale gorzej sprawdzają się, kiedy np. oglądamy dwugodzinny film bez przerwy. Narożniki z kolei, choć eleganckie, rzadziej zakrawają o sztukę art-deco, za to pozwalają na wyciągnięcie nóg, ich materace i poszycia są bardziej miękkie i trwalsze. I tu niestety podstawowa wada narożników – większy mebel równa się większej cenie.

Nowoczesna sofa czy narożnik?

Wielkość pokoju ma tu niebagatelne znaczenie. Kiedy pomieszczenie nie jest duże, łatwiej w nim ulokować sofę lub kanapę. Kolory i design mebli nie stanowią problemu, bo obecnie do każdego wystroju da się dobrać odpowiednią sofę lub narożnik. Istotną rolę ma tu jednak rozmieszczenie zakupów meblarskich. Do dużych pomieszczeń zaleca się kupić większy narożnik, natomiast do mniejszych pokoi lub tych bardziej podłużnych z pewnością lepiej wpasuje się sofa. Większe pomieszczenia oznaczają też zazwyczaj więcej lokatorów lub możliwych do zaproszenia gości, zatem zakup narożnika do takiego pokoju zyskuje też zastosowanie praktyczne.

Bogaty wybór sof i narożników w swojej ofercie posiada sklep z polskimi meblami – EUFORMA.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Dobra lokalizacja reklamy outdoorowej kluczową kwestią w promowaniu marki i firmy
Dobra lokalizacja reklamy outdoorowej kluczową kwestią w promowaniu marki i firmy
Reklama zewnętrzna jest dobrym przykładem działań marketingowych, które niezmiennie gwarantują szeroki zasięg. Dzięki niej przekaz dociera do licznej grupy odbiorców, […]
Polecamy