Z troską o: pozycjonowanie i optymalizację strony internetowej

Liczy się pierwsze wrażenie 

Strona internetowa to twarz firmy. Jest to pierwsze wrażenie, jakie odwiedzający mają na temat Twojej firmy i może być również ostatnim wrażeniem, jeśli nie jest ona dobrze zoptymalizowana. Pozycjonowanie i optymalizacja to dwa ważne aspekty działań SEO. W tym artykule skupimy się na pozycjonowaniu, które obejmuje badanie słów kluczowych, SEO on-site i SEO off-site również. Obejmie optymalizację zewnętrzną, taką jak budowanie linków, marketing treści, czy marketing w mediach społecznościowych.

Pozycjonowanie witryny w celu uzyskania najlepszych wyników SEO od początku do końca

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek jest ważną częścią obecności w sieci. SEO to proces poprawiania widoczności Twojej witryny w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu Twoja witryna pojawia się na górze wyników wyszukiwania lub w jej pobliżu. Oto kilka elementów, których zastosowanie sprawi, że pozycjonowanie i optymalizacja naszej witryny, z pewnością będą na bardzo wysokim poziomie:  

  • Upewnij się, że masz dobrą strategię badania słów kluczowych. 
  • Upewnij się, że masz silną strategię content marketingową. 
  • Upewnij się, że Twoja witryna wczytuje się szybko i zapewnia dobre wrażenia użytkowników. 
  • Upewnij się, że tytuły stron i metaopisy są jasne i łatwe do odczytania.  
  • Upewnij się, że wszystkie frazy kluczowe i wyszukiwane hasła są użyte w tekście Twojej witryny. 
  • Upewnij się, że jest mapa z lokalizacją Twojej firmy. 
  • Unikaj umieszczania zbyt wielu linków wychodzących na każdej stronie. 
  • Upewnij się, że masz witrynę zoptymalizowaną pod kątem urządzeń mobilnych. 
  • Ważne są linki przychodzące ze stron internetowych z autorytatywnym autorytetem. 
  • Upewnij się, że masz witrynę zoptymalizowaną pod kątem sieci Web 2.0.

Czynniki wpływające na ranking, a pozostające w cieniu

Pozycjonowanie i optymalizacja wcale nie są proste, zważywszy na fakt, że są czynniki rankingowe, które stanowią klucz do sukcesu, a z ich istnienia zdaje sobie sprawę niewiele osób. Co gorsza, jest ich naprawdę wiele, w tym i takie, których wpływ jest diametralny na pozycję. Najprawdopodobniej należeć będą do nich: 

  • Domain age (wiek domeny)
  • Współczynnik klikalności (CTR) 
  • SEO
  • Social Media Marketing 
  • Domain Authority (DA)

Na przykład, powyższy czynnik jest miarą tego, jak dobrze witryna zajmuje pozycję w wyszukiwarkach, takich jak Google i Bing. DA jest obliczana w procentach i mówi Ci, jak silna jest strona https://boo.pl/pozycjonowanie-sklepow/ w stosunku do innych stron internetowych. Na przykład, jeśli Twoja witryna ma DA 50, a witryna konkurencji ma DA 30, Twoja witryna jest dwa razy ważniejsza. 

Dobra strategia strony internetowej, co powinna zawierać?

Strategia treści internetowych jest ważną częścią witryny internetowej, z pewnością wymagają jej właściwe pozycjonowanie i optymalizacja witryny. Podczas pisania strategii dotyczącej treści witryny ważne jest, aby zrozumieć odbiorców, do których chcesz dotrzeć. Dobra strategia treści witryny powinna obejmować: 

  • Jasne zrozumienie odbiorców i ich potrzeb 
  • Zrozumienie tego, co reprezentuje Twoja marka 
  • Jasne zrozumienie, jakie są Twoje cele dla strony internetowej 
  • Analizę Twojego rynku docelowego 
  • Analiza treści, które są już obecne na stronie 
  • Proces aktualizacji istniejących treści 
  • Proces tworzenia nowej treści i harmonogram jej publikacji 

Dodaj komentarz