Dobra lokalizacja reklamy outdoorowej kluczową kwestią w promowaniu marki i firmy

Reklama zewnętrzna jest dobrym przykładem działań marketingowych, które niezmiennie gwarantują szeroki zasięg. Dzięki niej przekaz dociera do licznej grupy odbiorców, niejako wtapiając się w infrastrukturę miejską. Liczy się nie tylko jej przekaz oraz precyzyjne zaplanowanie kolejnych działań promocyjnych, okazuje się, że kluczowe znaczenie ma jej lokalizacja. Jak odnaleźć się w tej formie marketingu i zdecydować o wyborze odpowiedniego miejsca na reklamę?

Wszystko ma znaczenie

W przypadku gdy kampania rotacyjna dedykowana jest zróżnicowanej grupie odbiorców, reklamy outdoorowe można umieścić nawet w kilkudziesięciu miejscach w całej Polsce. Realizując natomiast działania krótkoterminowe lub sezonowe, lepiej postawić na sieci nośników strategicznych położonych w selektywnie wybranych obszarach. Lokalizacja uzależniona jest przede wszystkim od specyfiki branży oraz grupy docelowej- miejsce powinno spowodować, że potencjalny klient natknie się na nią. Banery przy centrach handlowych trafią przede wszystkim do konsumentów, przy lotniskach – do turystów, przy drogach- do kierowców. Dzięki wspomnianej lokalizacji reklama ma szansę trafić do szerokiego grona odbiorców. Dobrym miejscem jest zatem centrum miasta, zwłaszcza gdy grupa targetowa jest bardzo zróżnicowana. Najważniejsze jest jednak dopasowanie miejsca reklamy do oczekiwań i potrzeb potencjalnych jej adresatów. Pod tym względem można więcej informacji zasięgnąć od sprawdzonego przedstawiciela na rynku, za pośrednictwem strony https://billboardy360.pl/tablice-reklamowe/zagan/.

Dodaj komentarz

dwadzieścia − dziewięć =