Etykieta produktu jest ważnym elementem każdej firmy. Może pomóc w sprzedaży produktów, ale może też sprawić, że Twoja marka stoczy się lub zepsuje.
Jest wiele rzeczy, które należy rozważyć przy wyborze odpowiedniej etykiety dla swojego produktu. Należy upewnić się, że znajdują się na niej wszystkie potrzebne informacje, ale także, że jest ona atrakcyjna i łatwa do odczytania.
Oto kilka wskazówek, jak stworzyć zwycięską etykietę produktu:
Kiedy tworzysz etykietę produktu, ważne jest, aby zapewnić jej wysoką jakość. Chcesz, aby Twoi klienci byli pod wrażeniem produktu, który otrzymują, a to zaczyna się od samej etykiety. Upewnij się, że etykieta jest wystarczająco trwała, aby wytrzymać wysyłkę i obsługę, a także wszelkie ekstremalne temperatury poza magazynem. Wtedy najlepiej wybrać etykiety termiczne.
Ludzie nie lubią mrużyć oczu przy drobnym tekście, więc upewnij się, że czcionka jest wystarczająco duża, aby można ją było odczytać z daleka. Pomoże to zwiększyć sprzedaż, ponieważ sprawi, że Twoje produkty będą łatwiejsze do znalezienia przez klientów w sklepach.
Kolory są ważne, ponieważ mogą wpływać na to, jak ludzie czują się z tym, na co patrzą. Na przykład, czerwony często symbolizuje podniecenie lub pilność, podczas gdy zielony zazwyczaj sugeruje spokój i bezpieczeństwo (choć nie wszędzie jest to prawdą). Jeśli więc chcesz, aby ktoś czuł się podekscytowany kupnem Twojego produktu, wybierz czerwony jako jeden z kolorów; jeśli chcesz, aby czuł się bezpiecznie, użyj zamiast niego zielonego.
Zbyt wiele słów na jednej stronie może być przytłaczające dla konsumentów i sprawić, że będą mniej skłonni kupić coś od Ciebie – zwłaszcza jeśli pomyślą, że może to być zbyt trudne do użycia lub zrozumienia. Tworząc etykietę produktu, zachowaj prostotę i skup się na korzyściach produktu, zamiast skupiać się na jego cechach.