Każda restauracja jest inna i oferuje różne dania, pochodzące z kuchni całego świata, często skupiając się tylko na jednej i to jej poświęcając swoją uwagę. Dobrze jest zaznaczyć własny styl przy projektowaniu lokalu oraz na karcie menu, a także użyć specjalnej odmiany papieru, jeśli będzie ona pasowała do prezentowanego stylu. W ten sposób wyróżnimy się na tle konkurencji. Do drukowania kart menu warto zatrudnić kogoś doświadczonego, najlepiej drukarnię wyspecjalizowaną w konkretnych opcjach i posiadającą odpowiednie zaplecze, dzięki czemu osiągnięty zostanie lepszy efekt, niż w przypadku „druku domowego”. Nie inaczej jest przy kreowaniu własnej wizytówki – musimy zastanowić się, czy ma ona być profesjonalna, czy może nastawiona na konkretny styl, który prezentujemy w naszej restauracji.
Dobrym pomysłem może być stworzenie dwóch wersji – obie zawierające te same lub podobne dane, ale w zależności od osoby, której wręczamy wizytówkę, będzie ona różniła się wzorem. Dzięki temu biznes będzie wyglądał profesjonalnie w oczach potencjalnego partnera biznesowego, natomiast nasi klienci otrzymają więcej tego, co skusiło ich w naszej restauracji. Gdy trzeba będzie wybrać drukarnię wizytówki, najlepiej skorzystać z tej samej, która świadczyła nam usługi przy kartach dań, dzięki czemu ten sam styl zostanie utrzymany w naturalny sposób.
Zawsze myślmy przede wszystkim o naszych gościach i ich oczekiwaniach, a menu i wizytówki niejako stworzą się same, prezentując wszystko to, co klienci u nas cenią najbardziej.