W dużych miastach Ameryki Północnej, Azji czy Europy Zachodniej na ulicach i nie tylko często można zobaczyć systemy digital signage, czyli specjalne ekrany wyświetlające reklamy albo krótkie materiały filmowe. Warto docenić ich potencjał w kontekście promocji marki, ponieważ działają na podświadomość potencjalnego klienta i mają duży wpływ na jego decyzje zakupowe.
Ekrany digital signage to w większości bandy ledowe, które nie działają jak zwykłe telewizory, ponieważ można nimi zarządzać na odległość. Są wyjątkowo skutecznym sposobem na wzbudzenie dużego zainteresowania i zaskoczenia u odbiorcy, a to ze względu na dynamiczny przekaz treści (na długo zapadający w pamięć).
Dzięki synchronizacji oprogramowania zyskujemy możliwość automatycznej aktualizacji treści, a także integracji poszczególnych monitorów z czujnikami ruchu, co pozwala na wyświetlanie kluczowych informacji w chwili pojawienia się klienta. Warto podkreślić, że obsługa całego systemu jest banalnie prosta i ogranicza się do kilku podstawowych działań (wysoki stopień automatyzacji).
Korzyści płynących ze stosowania tych urządzeń jest wiele, a do najważniejszych zaliczamy:
– przekaz dopasowany do konkretnych grup docelowych, miejsca czy czasu (zawsze aktualne informacje)
– szansę na monitorowanie reakcji potencjalnych klientów w czasie rzeczywistym
– możliwość zarządzania wyglądem prezentowanych informacji
– zmniejszenie nakładów finansowych na działania z zakresu marketingu
– ogromne spektrum zastosowań
O innych zaletach tego rozwiązania można dowiedzieć się na http://tdcpolska.pl/rozwiazania-digital-signage.