Motywacja autorów do wydania lub zlecenia wydania swojej książki jest inna dla każdego. Dla przedsiębiorców jest to nagłaśnianie swojej działalności, demonstrowanie kompetencji, przyciąganie klientów i nie tylko. Dla autorów spoza biznesu głównym celem jest zarabianie na życie lub zdobycie uznania w zawodzie literackim.
Jak wydać książkę za pośrednictwem wydawcy
Ta metoda jest najdłuższa dla aspirującego pisarza. Większość wydawców chętniej współpracuje z autorami o ugruntowanej pozycji. Duże wydawnictwa nigdy nie opublikują pracy nieznanego autora za darmo, ponieważ nie mają zagwarantowanego zysku ze współpracy.
Jak komunikować się z wydawcą
Warto zadać sobie pytanie czy zrobiliśmy listę wydawców. Jeżeli tak to teraz musisz napisać streszczenie książki i autobiografię. Wszystkie wydawnictwa wymagają tych elementów. Streszczenie jest podsumowaniem fabuły. O czym to jest, kim są bohaterowie, co robią i kiedy, jaki jest konflikt, jaki jest ich cel. Pomijamy opis emocji i wszelkich innych szczegółów.
Streszczenie jest propozycją reklamową Twojej książki. Powinno ono przedstawiać intrygę, wskazywać gatunek, głównych bohaterów oraz ich problem. Jeśli jest to literatura fachowa – wskaż, jaki kłopot pomoże rozwiązać Twoja publikacja. Pamiętaj, że im prostsze streszczenie, tym szersze grono czytelników. Firma totem.com pomoże w cyfrowym druku książek jeżeli ustaliłeś już wszystkie szczegóły z wydawcą, a ofertę znajdziesz na stronie https://www.totem.com.pl/druk-cyfrowy/cyfrowy-druk-ksiazek.