Pakowanie paczek dla klientów — na co należy zwrócić uwagę?

Prowadzisz sklep online bądź planujesz wkrótce rozpoczęcie takiej działalności? W takim razie na pewno przyda ci się odrobina wiedzy z zakresu pakowania towaru. Odpowiednie przygotowanie paczki ma bowiem spory wpływ na zadowolenie klienta. Sprawdź, o czym warto pamiętać podczas pakowania zamówionych produktów do wysyłki.

Zabezpieczenie towaru

Podczas przygotowywania paczki do wysyłki należy zadbać o zabezpieczenie towaru przed zniszczeniem bądź uszkodzeniem w transporcie. Strzałem w dziesiątkę może być zwłaszcza folia pęcherzykowa, która chroni owinięte nią produkty przed skutkami wstrząsów i uderzeń. Ponadto warto postawić na solidny karton, do którego warto wsypać też wypełniacze zapobiegające przesuwaniu się przedmiotów umieszczonych w paczce.

Estetyczne pakowanie

Wielu klientów zwraca uwagę na wygląd paczki. Dotyczy to zwłaszcza dość ekskluzywnych produktów, choć nawet zestaw śrubek powinien być zapakowany w estetyczny sposób. Dzięki temu firma wygląda w oczach klienta znacznie bardziej profesjonalnie. Z tego powodu warto zadbać np. o eleganckie opakowanie, ozdobne taśmy czy też uważne zaklejanie paczki. Dobrym pomysłem mogą być też kartony i taśmy z firmowym nadrukiem.

Łatwe rozpakowywanie

Dla klientów nie ma chyba nic bardziej frustrującego niż trudne do otworzenia paczki. Problemy z rozpakowaniem produktu np. z folii pęcherzykowej mogą mieć istotny wpływ na ocenę, jaką otrzyma sklep od zamawiającego. W ofercie firmy Techno można znaleźć zgrzewarki, automaty pakujące i inne urządzenia ułatwiające pakowanie towaru w sposób, który nie będzie sprawiać problemów klientom.

Dodaj komentarz