Rolety do biura – co się sprawdzi?

Biuro to wyjątkowa przestrzeń – oczekujemy od niej nie tylko praktycznych rozwiązań, odpowiedniej estetyki i stylu, ale też – a może przede wszystkim – że będzie wywierać bardzo konkretne wrażenie na ludziach, którzy do niej zawitają. Ma wyglądać profesjonalnie i elegancko. Stąd też tak ważne jest, by zadbać o każdy szczegół aranżacji, w tym rolety do biura.

Niedobrze jest, gdy nie można przysłonić okien, aby wnętrze było ciemniejsze, gdyż czasem nadmiar słońca może utrudniać na przykład wyświetlanie prezentacji na rzutniku czy nawet korzystanie z komputera. Jednak, jakie rolety wybrać, by podkreślały renomę firmy i jednocześnie były funkcjonalne?

Najlepsze rolety do biura

Bardzo częstym wyborem przy aranżacji przestrzeni biurowej jest wykorzystanie rolet pionowych, tzw. verticali. Dzięki temu, że składają się z pionowych plis, połączonych ze sobą, które można obrócić za pomocą zwykłego sznurka i tym samym regulować dopływ światła do pokoju, są dość praktycznym i łatwym w obsłudze rozwiązaniem, choć w niektórych wnętrzach mogą sprawiać wrażenie nieco staromodnych.

Innym rodzajem są rolety rzymskie, które najczęściej są zrobione z jednego kawałka materiału, a sterowanie nimi może być zarówno ręczne, jak i elektryczne. Ręcznie regulowane rolety znajdą zastosowanie na małych oknach, na przykład w pomieszczeniach dla pracowników, natomiast rolety elektryczne to ułatwienie, gdy szyby są duże lub wysoko umieszczone, a także wszędzie tam, gdzie mają wywrzeć wrażenie większego profesjonalizmu. Będą efektownym i praktycznym rozwiązaniem w biurach, w których przyjmowani są goście bądź wygłaszane są przemówienia i prezentacje. Ich duży wybór oferuje m.in. https://rolety.eu/.

Dodaj komentarz

siedemnaście + 15 =