Ważne składniki diety

Każdy produkt spożywczy czy napój zawiera w sobie określoną wartość spożywczą. Te z działu żywności przetworzonej zdecydowanie mniej korzystną dla organizmu, te z grupy nieprzetworzonej żywności dużo efektywniejszą dla prawidłowego funkcjonowania. To wyłącznie od nas zależy, na co się zdecydujemy – im większą świadomość i wiedzę w zakresie tym posiadamy, tym łatwiej oraz szybciej będzie nam dobrze wybrać. Dieta musi być zbilansowana pod każdym względem. To znaczy, że każdy z potrzebnych nam elementów musi być w niej regularnie stosowany. Co do grupy tej należy?

Co powinno znaleźć się w naszej codziennej diecie?

Bazą są różnorodne owoce i warzywa, które konsumować powinniśmy minimum parę razy dziennie. Przy owocach powinniśmy jednak uważać, gdyż niektóre z nich cechują się wysoką kalorycznością (jak winogrona, gruszki czy banany w większych ilościach). A ta niewskazana jest przy procesach odchudzania. Idąc dalej, błonnik – ten składnik odżywczy należący do grupy węglowodanów chroni nas przed powstaniem cukrzycy typu 2 i pomaga zwalczać zaparcia. Każdy suplement diety na cholesterol powinien zawierać ten element, ze względu na to, iż błonnik w sposób efektywny obniża poziom cholesterolu we krwi.

Standardowo, polecane są również różne specyfiki bogate w multiwitaminy. Zwłaszcza w wapń, magnez, cynk, potas, witaminy z grupy D czy witaminę C. Takie produkty można znaleźć na http://24fitclub.pl/produkty-uzupelniajace/. Ich odpowiednia i stała suplementacja pozwoli na zapewnienie naszemu organizmowi odpowiednich wartości tychże witamin. Co w konsekwencji zwiększy naszą odporność, a także samopoczucie.

Dodaj komentarz

3 − 3 =