Strona internetowa może być Twoją wizytówką. Jest pierwszą rzeczą, którą ludzie widzą, gdy szukają Cię w Internecie i może pomóc Ci wyróżnić się z tłumu. Jeśli jednak chcesz wykorzystać swoją stronę jako wizytówkę, musisz upewnić się, że odzwierciedla ona Twoją markę i wartości firmy. Dobra strona wizytówka zaprezentuje Twój produkt lub usługę i pomoże dokonać sprzedaży. Ale to nie wszystko, co powinna robić. Twoja strona internetowa powinna również dostarczać informacji o Twojej firmie, pokazywać jej historię i demonstrować rodzaj obsługi klienta, jaki oferujesz. Im lepiej zaprezentujesz się w sieci, tym większe masz szanse na przyciągnięcie nowych klientów.
Oto kilka wskazówek, jak sprawić, by Twoja strona internetowa pełniła rolę wizytówki:
Twoja strona powinna być profesjonalna i łatwa w obsłudze. Nie rób jej zbyt krzykliwej lub skomplikowanej – to tylko da odwiedzającym złe wrażenie o Twojej firmie.
Ważne jest, aby Twoja strona wyglądała dobrze na wszystkich rodzajach urządzeń, w tym na smartfonach, tabletach i laptopach – nie tylko na komputerach stacjonarnych.
Użyj profesjonalnie wyglądającego motywu graficznego z dużą ilością białej przestrzeni, aby ludzie nie byli przytłoczeni, gdy odwiedzają Twoją stronę (lub po prostu przewijają ją, ponieważ jest zbyt ruchliwa).
Może się wydawać, że zamieszczenie fizycznego adresu i numeru telefonu to przesada, ale pomaga to upewnić odwiedzających, że mogą się z Tobą skontaktować, jeśli będą tego potrzebować – nawet jeśli tylko dokonują zakupów.