Spójny projekt identyfikacji graficznej a jakość marki

Nie da się przecenić tego, co może dla nas zrobić dobrze zaprojektowane logo. Jest to przecież symbol całej naszej działalności, który będzie widniał praktycznie wszędzie, gdzie zostawimy swój ślad. Dlatego właśnie powinien zapadać w pamięć i być na tyle rozpoznawalny, że każdy poboczny obserwator szybko połączy go z nami i rozpozna, gdy zobaczy go po raz kolejny. Jak taki efekt osiągnąć? Jest parę metod, którym zaraz przyjrzymy się bliżej. Ale najpierw, jeśli chodzi o tworzenie stron WWW Poznań jest miastem, gdzie warto poszukać pomocy, gdyż działa w nim wielu specjalistów z tej branży.

Logo – o czym należy pamiętać?

Przede wszystkim nie powinniśmy komplikować projektu. Im więcej treści będzie zawierało logo, tym trudniej będzie je zapamiętać i tym mniej zrozumiałe może się okazać, szczególnie jeśli będzie musiało zostać pomniejszone. Poza tym musi być trafne, czyli odpowiadać temu, czym zajmuje się nasza firma. Stworzenie loga na zasadzie czegoś zabawnego lub zupełnie niezwiązanego z tematem może odrzucić klienta, albo wzbudzić w nim zupełnie niepotrzebną konsternację.

Aby nadać obrazowi wyjątkowości, powinniśmy wybrać jeden główny element, który wypunktujemy na tle reszty. Powinien być na tyle rozpoznawalny i zapadający w pamięć, że będzie go można rozszyfrować już poprzez sam obrys lub wzór. Najlepiej posiłkować się tradycją, gdyż zapewni ona naszemu logo ponadczasowość, a nie chwilową popularność na fali trendu.

Zawsze możemy skorzystać z pomocy specjalisty, przykładowo wchodząc na stronę agencji kreatywnej w Poznaniu.

Dodaj komentarz

20 − trzynaście =