Jak zabezpieczyć paczkę, przy wyborze odpowiedniej taśmy klejącej?

Technologia
szerokie-ramy
Jak zabezpieczyć paczkę, przy wyborze odpowiedniej taśmy klejącej?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Właściwe zabezpieczenie paczki gwarantuje jej bezpieczną podróż i minimalizuje ryzyko uszkodzeń. W tym celu należy przede wszystkim dopasować odpowiedni rozmiar kartonu. Znajdujący się w jego wnętrzu przedmiot nie powinien być nadmiernie ściśnięty, ale nie warto też pozostawiać dużo wolnego miejsca. W drugim przypadku można jednak wypełnić puste obszary za pomocą folii bąbelkowej albo papieru czy gazet. Na koniec pozostaje szczelne i precyzyjne zabezpieczenie za pomocą taśmy klejącej, zwanej także taśmą pakową. To obowiązkowy rytuał każdej osoby, która zajmuje się pakowaniem przesyłek. Na rynku dostępnych jest wiele produktów, które różnią się od siebie poszczególnymi parametrami. Jeśli chodzi o taśmy samoprzylepne producent dba o to, by mimo zmiennych warunków zewnętrznych nie traciły swoich właściwości i dokładnie zabezpieczały połączone elementy.

Parametry i sposób pakowania

Aby właściwie zabezpieczyć paczkę za pomocą taśmy, należy przede wszystkim zwrócić uwagę na jej parametry. Pierwszym jest rodzaj zastosowanego kleju. Na rynku dostępne są obecnie kleje: akrylowy, hot melt oraz solvent. Drugim są wymiary produktu. Standardowa szerokość wynosi 48 mm, natomiast długość 66 m. Ważny może się też okazać kolor oraz zakres temperatur. Na koniec warto poruszyć jeszcze technikę przyklejania taśmy. Należy unikać tworzenia się pęcherzy powietrza, ale też zostawić większy odstęp pomiędzy łączeniem między częściami kartonów a brzegiem taśmy. Należy ją mocniej naciągnąć, tak by nie powstały luźne obszary. Można wykonać kilka warstw zabezpieczenia.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jakie są zalety druku cyfrowego?
Jakie są zalety druku cyfrowego?
Druk cyfrowy jest dzisiaj niezwykle popularny. To właśnie z zastosowaniem tej konkretnej metody powstaje współcześnie większość materiałów o charakterze reklamowym. […]
Polecamy